Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Lievere lezers,

Mijn naam is Daphne Veens, ik ben 19 jaar en woon in Andelst, Nederland. Ik woon samen met mijn ouders en broers op een boerderij waar we varkens en fruit hebben. Mijn hobby's zijn korfballen, gezellig met vrienden en vriendinnen chillen en gezellig met mijn vriend een filmpje kijken of andere leuke dingen doen. Ik volg de opleiding verpleegkunde niveau 4, in Nijmegen.

Over mijn reis

Hallo lezers,

Het is bijna zo ver over 2 weken vertrek ik naar de Filipijnen om daar voor 10 weken stage te gaan lopen. Ik ga samen met 7 mede studenten van de opleiding Verpleegkunde in verschillende settingen stage lopen. De verschillende afdelingen en locaties waar we komen zijn; het ziekenhuis, de eerste hulp op een kleine kliniek, gehandicaptenzorg en we gaan de bergen in om baby's te controleren en te vaccineren. Het beloofd een interessante en leuke stage te gaan worden en ik heb er super veel zin in.

Na mijn stage ga ik alleen doorreizen naar Australië waar ik familie ga bezoeken en een rondreis ga maken waarbij mijn vriend en een vriend van ons halverwege mijn reis aansluiten.

Als het jouw leuk lijkt om mij te volgen en mijn ervaringen te lezen, kan je elke week mijn reisblog lezen met een nieuw verhaal.

Bezochte landen

Ik heb 9 landen (4%) bezocht:

België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Polen, Spanje, Verenigd Koninkrijk.